Sonos wzmacnia sprzedaż direct przez swoją stronę

Sonos sprzedaż direct sklep

Amerykański Sonos coraz wyraźniej stawia na sprzedaż bezpośrednio do swoich konsumentów, z pominięciem sieci detalicznych oraz dystrybutorów.

Na stronie Sonosa (także polskiej) już jakiś czas temu pojawił się sklep internetowy, który najwyraźniej radzi sobie bardzo dobrze, ponieważ producent systemów multiroom audio postanowił ostatnio rozbudować ofertę.

Aby ułatwić wybór swoim klientom Sonos proponuje proste systemy oparte na aktywnych głośnikach nazywając je w zależności od ilości głośników: 1, 2, 3 i 4 pokojowe. W opcji premium z kolei w promocji sprzedaje dwa zestawy średnich głośników Play:5s.

Można wybierać także z setów soundbarów oraz grających baz pod telewizor.

Rozwiązane wybrane przez Sonosa jest dobre dla niego samego, ale może być problematyczne dla klientów końcowych ponieważ eliminując lokalne firmy z rynku pozbywa się również ich wsparcie, które z tak zaawansowanym produktem jest potrzebne szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników.

Czas jednak pokaże czy decyzja Sonosa była słuszna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.